3.11.2008

回台灣

I am leaving for Taiwan this afternoon, returning to SF on 4/10. I have set my gmail to autoreply, but will still try to get access to the internet whenever I have a chance. If you have my home phone number, you can reach me there. My parents will tell you my whereabouts. See you in Taiwan, or back here in SF.

下午就要搭飛機回台灣了,要待一個月到4/10才回來。Gmail 設定成自動回覆,不過我還是會想辦法找機會上網。如果你有我家電話,可以打來找我,不然我爸媽也會告訴你我人在何處。台灣的朋友們,我肥來啦!舊金山的朋友,四月再見!

No comments: